Alla inlägg den 28 augusti 2011

Av Emmie EatCupcakes Nyan. - 28 augusti 2011 11:30

Halo ~ :3


Hur länge har jag varit inne här OwO?!


Jag har inte kunnat vara vid datorn pga läxor :(

Men ja jag har prov på fredag ; ___ ; WHYYY SÅ TIDIGT?!

Det är om atomer och molekyler och allt annat kemisk ; __ ; ... Jag minns jag sattsade ett C på det TwT .... MEN JAG ÄR NÄSTAN FÄRDIG MED DET!


Jag känner mig som en JÄTTEBRA stalker också 8D

Jag har blivit vän med Carljohan och Filiph i FB när jag sa till Hanna att jag inte hittade dom =w=''


Hannas plan var att göra Filiph svartsjuk/avundsjuk .. LLALL .. xD

Eftersom jag ska typ hänga runt med Carljohan på rasterna =w=...

Få ser hur det går att hänga med Carljohan när han bara e nästan omringad av tjejer OwO''

Han är en vän till Filiph och Filiph bara stirra på mig då och då <__<

Så Hanna sa att vi skulle göra honom svartsjuk OwO'' , Är inte det elakt DD: ?!


Idag när jag hittade jag ett gammalt papper i mitt skrivbord OwO''

Det visade sig att vara 2 STRECK GUBBAR

Ah.. Filiph och jag ritade dom XD

Men jag undra varför jag har kvar den teckningen troddejag hade slängt dom OwO''  


VISST ÄR DOM COOLA?!

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30 31
<<<
Augusti 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards