Alla inlägg den 24 augusti 2011

Av Emmie EatCupcakes Nyan. - 24 augusti 2011 17:53

Jag ska typ berätta om skoldagen .. Typ näst sista dag :D ? ... -nolife-

Idag fick man scheman :D ... och första lektionen var franskan =3= ..Man gick lite runt för att hitta salen , men det visade sig några nya 6:or var i klassrummet där , så jag fick gå runt och leta =3= ... Till slut frågade jag en fröken och ja vi hittade i salen 8D ...
Franska fröken är sneeell och vi är bara 6 i den gruppen ~ ! Efter som alla var typ vid steg 5 =3= .. Och jag och en ny kille va på steg 1 8D .....Som tur var jag inte ensam med det 8D CARL-JOHAN OCH JAG FÅ SAMMA BETA ~
Ganska fun som vanligt i franskan :3
Sen var det lunch och det var fisk 3:<
aja sen rast ~
Satt bara ute på någon sten sak med några kompisar =3=
Sen var det engelska 8D
Vi skulle typ presentera oss för fröken 8D ...på engelska >:
Srsly jag gillar den fröken, När alla berättade hur sträng hon var och att hon alltid slänge ut Filip ur lektionerna XD

Sen skulle vi kopiera stegen så jag , Norbert , Filip och Geor stod vid datorn och väntade =w= .... Men datorn var så seg att vi började prata :D ...

Geor berättade att han skrev in Hitlers och hans frökensnamn på ett spel ''Love Delux'' något =w= ... OCH ATT DET BLEV HUNDRA .. jag och dom andra börja flabba XDD ... men typ ja ; //^// ; ... Filip sitter fortfarande och stirra på mig då och då <///< ... Det gjorde han sen jag hälsade på 7,4 , men det blev ändrat ; A ;

Hoppas att han typ vet vem jag är .w. .... Aja han sa ''Det var du som väl sitter vid datorn och spela online spel 8D? '' ....Jag bara ''Yep =w='' ''Vilka online spel spela du 8D ? '' ''Du skulle inte ens fatta dom om jag sa det =u='' '' ''Du sitter säkert och spela sånna internet spel 8D?'' Hade lust att slå honom där =3= .. Aja vi bytte samtals ämne 8D ...Men jag typ glömnde säga till honom att Det var jag som skulle börja i deras bg .. Men eftersom de andra också prata 3:<

Aja JAG HAR ENGELSKA MED HONOM. <3


Sen var det matte... :D
Satte mig vid 2 Tjejer som gick i 7,3 :3 ~
Eftersom jag behövde hjälp med procent så kallade jag på fröken D:
Aja Fröken hjälpte mig tills jag förstod =3= ...
Jenny och Rebecca ( - eller Rebecka o_o?! )
Tyckte att jag var smart när jag förstod allt snabbt , men ne ..... Jag är egentligen osmart! D: 
Sen var dagen slut ~
Stack till bokia och köpte ''Jag Saknda dig, Jag sakna dig''
På Bio heter den ''Jag sakna dig'' och man kan se den på bio ;D ..

sen stack man tåget .. och det visade sig den var inställd e_e''+
Fick vänta en timme :l

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30 31
<<<
Augusti 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards