Direktlänk till inlägg 25 augusti 2011

nothing new :U

Av Emmie EatCupcakes Nyan. - 25 augusti 2011 19:56

Hola ~


Isag typ var det inget nytt :>

Skola åsså de andra =w=''

Fröken fick hjälpa mig att planera mitt schema '^'

När jag skulle gå till engelskan så bara jag öppna dörren , en kille bara sa ''Allså detta är Svenskan'' Jag bara ''Jaha! okej'' -öppna dörren- Killen ''NEJ! Jag bara skoja''

I was like..var sneeelll mot dom nya...! D:

Aja jag fick göra ett inplacerings test :D

Jätte enkelt faktisk! :D

Efter det så gick vi till SO/NO WS .. Jag och Matteo bara ritade kosor =w=

Bara för att det fanns en kossa på bilden 8D .. Lousie och Hanna bara pratade :>

Sen kom 7,4 in i rummet och skulle hitta en plats , men ja dom fick sitta på golvet //shot.


VARFÖR KAN INTE FILIP VARA SJÄLV IBLAND?! >:\\C

Han är alltid omringad av folk ; A ; ... 3 killar eller 4 och 2 bitchar ; A ;

Jag våga inte ens gå fram och säga ett' Hej ~ ' T_T .. Bitcharna skrämmer mer T ^ T


Jag är inte modig T ^ T ...

Någon som kan tipsa hur man gå fram till en kille när det är folk runt honom HELA tiden?! :D


Sen var det Svenskan!

Jag skulle göra ett inplaceringstest dääär också :D

Satte mig i ett bord själv och fröken sa att jag skulle läsa tidning :D ...

Tog minst 40minuter innan hon kom tillbaks O: ...

Men det kom andra 7:or som satte sig vid mitt bord T_T''

I ain't talking to them, vi hade det skit tyst i vårt bord och de andra var det pratig XD


Men Ciaaoo ~ !

 
 
hanna :D

hanna :D

25 augusti 2011 21:58

GÅ IN, SÄG HEJ, KRAMAS, GÅ UT ! :D

http://www.vivio.bloggplatsen.se

Emmie EatCupcakes Nyan.

28 augusti 2011 11:29

HA HA HA..
NEVAH D//X

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emmie EatCupcakes Nyan. - 31 augusti 2011 19:56


MÅSTE ALLA STIRRA PÅ MIG NÄR JAG KOMMER IN I ETT RUM ELLER BÖRJA GÅ NÅGONSTANS DET ÄR FEETT LÄSKIGT.   Jag vet typ bara en läser detta så jag kan lika gärna skriva upp namnen ;D   1. FILIPH. 2. OLIVER 3. - 4. - 5. - 6. -   RÖSTE...

Av Emmie EatCupcakes Nyan. - 31 augusti 2011 15:24


Dagarna går som dagar det går bara snabbt ~ !   Jag har märkt en sak .. Jag umgås inte med min gb O.O .... Jag umgås med en från 7,3 och en från 7,1 :<   Men idag var det franska .. Jag och Carljohan kom till steg 2 -awesomeface- Efter...

Av Emmie EatCupcakes Nyan. - 30 augusti 2011 16:03

Känner mig grym att börja på steg 11 :U   Skoldagen har varit ganska kul :> ...   Jag och Carljohan kommer vara på steg 2 på Franskan imorgon :U .. Vi känner oss awesome XD   Men idag fick jag leta upp Engelskläraren och se vilken steg...

Av Emmie EatCupcakes Nyan. - 28 augusti 2011 11:30


Halo ~ :3   Hur länge har jag varit inne här OwO?!   Jag har inte kunnat vara vid datorn pga läxor :( Men ja jag har prov på fredag ; ___ ; WHYYY SÅ TIDIGT?! Det är om atomer och molekyler och allt annat kemisk ; __ ; ... Jag minns jag sa...

Av Emmie EatCupcakes Nyan. - 24 augusti 2011 17:53

Jag ska typ berätta om skoldagen .. Typ näst sista dag :D ? ... -nolife- Idag fick man scheman :D ... och första lektionen var franskan =3= ..Man gick lite runt för att hitta salen , men det visade sig några nya 6:or var i klassrummet där , så jag f...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30 31
<<<
Augusti 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards